פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם

אקסייל דיגיטל מומחים בשיווק דיגיטלי באמצעות פרסום בפייסבוק ואינסטגרם. הצטרפו ללקוחות המרוצים של אקסייל ותקבלו שירות שיווק דיגיטלי אשר מביא מקסימום תוצאות.

מה אנחנו עושים

אנו מתמחים בניהול קמפיינים בפייסבוק ובאינסטגרם כולל הקמת דף נחיתה ויצירת לידים רלוונטים.

Artboard 8

פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם

פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם להשגת לקוחות פוטנציאליים אשר מתעניינים בשירות או המוצר שלכם. קבלת מקסימום פניות רלוונטיות עבורכם.

Artboard 9

ניהול סושיאל

עיצוב, מיתוג ופרסום פוסטים בפייסבוק ואינסטגרם ליצירת עמודים פעילים ומעוצבים עם שפה עיצובית אשר מתאימה לעסק שלכם.

Artboard 6

בניית דף נחיתה

בניית דף נחיתה מותאם לסלולר עם עיצוב מקצועי, ממשק ניהול תוכן וחיבור למערכת סטטיסטיקות. דף נחיתה המוכן לשיווק דיגיטלי וליצירת לידים.

מעניין אתכם?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

element-dots-g

15 שנות ניסיון
1,000+ פרויקטים

הצוות של אקסייל מורכב מאנשים אשר עוסקים בבניית אתרים, מיתוג ואסטרטגיה, שיווק ופרסום עם ניסיון של 15 שנים בעולם הדיגיטל. כשאתם עובדים איתנו, אתם מקבלים את כל המיומניות והניסיון שלנו ישירות לתוך העסק שלכם. כל זאת, על מנת להעניק לכם פתרונות יעילים, יצירתיים ואיכותיים כדי שהעסק שלכם יצליח.

פרויקטים נבחרים

element-x-g

מעניין אתכם?

שירותים נוספים

Artboard 7

פרסום בגוגל

פרסום בגוגל הוא פרסום ממומן באמצעות מודעות, באנרים וסרטונים. ע״י פרסום בגוגל ניתן להגיע ללקוחות אשר צריכים את השירות או המוצר שלכם.

Artboard 13

קידום אורגני

קידום אורגני הוא כלי שיווק שבאמצעותו ניתן להגיע למיקומים הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל בעזרת שיטות קידום אורגני SEO.

Artboard 4

בניית אתרים

בניית אתר אינטרנט / חנות וירטואלית עם עיצוב מקצועי אשר יעלה את השארת הפרטים והפניות אליכם.

קצת על פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם

פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם הוא כלי מרכזי עבור עסקים ומותגים המעוניינים להגיע לקהלים רחבים ומגוונים. שתי הפלטפורמות הללו מציעות מגוון רחב של כלים שמאפשרים למפרסמים למקד את המודעות שלהם באופן מדויק ולהגיע לקהלים פוטנציאליים בעזרת נתונים ואלגוריתמים מתקדמים.

היתרונות של פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם:

  1. מיקוד מתקדם: כלי הפרסום בפייסבוק ואינסטגרם מאפשרים למפרסמים למקד את הקמפיינים שלהם לפי קריטריונים מגוונים כמו גיל, מין, תחומי עניין, מיקום גיאוגרפי, התנהגות ברשת, ועוד.
  2. שימוש בתוכן ויזואלי: באינסטגרם ובפייסבוק יש דגש חזק על תוכן ויזואלי – תמונות וסרטונים, המותאמים לסוגי מודעות שונים. באינסטגרם, במיוחד, יש שימוש אינטנסיבי במדיה ויזואלית, כאשר הפורמטים הנפוצים הם תמונות, סרטונים קצרים וסטוריז.
  3. חוויית משתמש חלקה: בשתי הפלטפורמות ניתן להטמיע קישורים חיצוניים, כך שניתן להפנות משתמשים לדפי נחיתה, חנויות מקוונות או דפי מידע, במינימום מאמץ מצד המשתמש.
  4. אופטימיזציה אוטומטית: פייסבוק מציעה כלים לאופטימיזציה אוטומטית של המודעות על בסיס הביצועים בזמן אמת. האלגוריתמים של פייסבוק יודעים לנתח את ההתנהגות של המשתמשים ולהתאים את הצגת המודעות בהתאם, על מנת להשיג תוצאות מקסימליות עבור המפרסמים.
  5. עלויות גמישות: מפרסמים יכולים להגדיר תקציבים שונים ולהתאים את הקמפיינים לפי התקציב שלהם, כאשר ניתן לבחור בין מודלים של תשלום לפי קליק (CPC) או לפי חשיפות (CPM).

סוגי מודעות:

  1. מודעות תמונה וסרטון: מודעות ויזואליות קלאסיות הכוללות תמונות או סרטונים, המיועדות למשוך את תשומת הלב של המשתמש.
  2. מודעות קרוסלה: מודעות המכילות מספר תמונות או סרטונים שניתן לגלול ביניהן, ומיועדות להציג מוצרים או שירותים בצורה נרחבת.
  3. מודעות בסטוריז: פורמט זה פופולרי במיוחד באינסטגרם. מדובר במודעות שמופיעות בסטוריז של המשתמשים ומותאמות למסכים אנכיים.
  4. מודעות לידים: מודעות שמאפשרות איסוף פרטי קשר ישירות מהממשק של פייסבוק ואינסטגרם, ללא צורך בהפניה לאתרים חיצוניים.

המלצות להצלחה:

  1. שימוש בקריאייטיב איכותי: חשוב להשקיע בתמונות וסרטונים איכותיים שימשכו את תשומת הלב ויעבירו את המסר בצורה ברורה ומעניינת.
  2. בדיקות A/B: כדי לייעל את הקמפיינים, חשוב לבצע בדיקות השוואתיות (A/B testing) בין גרסאות שונות של מודעות ולבדוק מה עובד טוב יותר.
  3. מעקב ובקרה: חשוב לעקוב אחר הביצועים של הקמפיינים ולבצע התאמות בזמן אמת בהתאם לנתוני הביצועים, כמו שיעורי המרה, חשיפות וקליקים.
  4. שימוש נכון בקהלים מותאמים אישית: פייסבוק מאפשרת יצירת קהלים מותאמים אישית על בסיס מידע מהאתר או ממאגרי נתונים פנימיים של העסק, דבר המאפשר לפנות לקהלים בעלי פוטנציאל גבוה יותר להמיר.

פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם יכול להיות אפקטיבי מאוד כאשר עושים בו שימוש נכון. השילוב בין מיקוד מתקדם, תכנים ויזואליים ומערכת אופטימיזציה אוטומטית מעניקים כלים רבי עוצמה למפרסמים. צרו עמנו קשר לקבלת הצעת מחיר לפרסום.